פרגולה אלומיניום גוונים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

פרגולה אלומיניום גווניםפרגולה אלומיניום גוונים

אם מסתכלים ומנסים להבין מה המוצר שרוב הישראלים פשוט לא מוכנים לוותר עליו, אין ספק בכלל כי מדובר בפרגולה. הסיבה שרוב הישראלים מעוניינים בהתקנה של פרגולה במרחב החיצוני של הבית שלהם, היא משום שהם רוצים ליהנות כמה שיותר מזמן פנאי וזמן איכות באוויר הפתוח. הם רוצים לשתות את הקפה של הבוקר שלהם בחוץ לפני שהם מתחילים יום מטורף ועמוס בעבודה ודאגה לילדים, הם רוצים לסיים את היום בפרגולה עם בן או בת הזוג באוויר הפתוח ולהירגע לרגע אחרי יום כזה, הם רוצים לארח בצורה נעימה והם רוצים לאפשר לילדים שלהם לבלות כמה שיותר זמן בחוץ. פרגולה עשויה אלומיניום היא ללא ספק הפתרון והמענה הטוב ביותר לכל אותם צרכים. 

פרגולה אלומיניום גוונים שעיצוב ופרקטיות נפגשים

יש אנשים שלא מוכנים להתפשר על סוג העיצוב של הבית שלהם, זה מתחלק לשניים – יש כאלה שאוהבים שכל הבית בצבע אחד, או שכל הבית יהיה עם צבעים שונים וצבעוניים. עבור בדיוק אותם אנשים יצאו חנויות עיצוב החצר והמפרסות בהכרזה: מהיום, גם הפרגולות יגיעו בצבעים שמתאימים ומשתלבים עם הבית שלכם. היום ניתן להזמין פרגולה עשויה אלומיניום במגוון רחב של גוונים בהתאמה אישית. אז איך עושים את זה, אילו גוונים מתאימים ומתי הכי כדאי לצבוע את הפרגולה? כל המידע החשוב מרוכז לכם ממש כאן.

פרגולה אלומיניום גוונים – מה תעדיפו?

אתם יכולים לשכוח מהגוונים הקלאסיים והמשעממים של הפרגולות, מהיום אפשר לבחור כמעט כל גוון שיעלה על רוחם.

את הפרגולה ניתן לצבוע בכמה צבעים שונים, ולכן תוכלו לבחור מספר גוונים ולא רק אחד. תוכלו להחליט האם להשתמש בצבעים יותר כהים או בהירים כדי שהפרגולה תקלוט כמה שיותר או כמה שפחות (בהתאם לגוון שתבחרו) את החום מהשמש.

אם יש לכם כבר עיצוב ספציפי לבית תוכלו לבחור בגוון שיתאים לכל הקונספט העיצובי אותו בחרתם עד כה, ובכך לשלב את הפרגולה עם העיצוב הקיים.

אילו תוספות ניתן להוסיף לפרגולה חשמלית נאספת?

חוץ מהגוון הנוסף לפרגולה תוכלו לבחור להוסיף תוספות מיוחדות לפרגולה כמו למשל-

  • גופי תאורה לפי דרישת הלקוח.
  • מסכי חזית (מעין חלונות במקום קירות) הנפתחים ונסגרים בגלילה קלה מאוד וכך הפרגולה תסגור את האזור המקורה מפני גשמים ורוחות.

בנוסף חשוב לדעת ממה עשוי הגג של הפרגולה, אלו האופציות המוצעות לכם:

  • כיסוי לגשם
  • רשתות פי וי סי
  • צביעת הפרגולה בגוונים שונים
  • תעלת חשמל פנימית
  • מרזב מים לגשמים

על מה צריך לחשוב לפני שבוחרים גוון לפרגולה?

לפרגולה אלומיניום גוונים במבחר רחב, ולמרות שיש מגוון עדיין צריך לחשוב על המשמעות של כל צבע שנבחר.

אלו הדברים החשובים שתצטרכו לבדוק בעת בחירת הגוון:

  • האם הצבע מיועד לאלומיניום?
  • האם הצבע אושר על ידי אנשי מקצוע?
  • האם הצבע שבחרתי וסוג הצבע הוא בעל עמידות מרבית?
  • האם הצבע עורבב במים או מדלל נוסף?
  • האם איש המקצוע הבונה את הפרגולה שלכם ממליץ על הצבע שבחרתם?
  • האם הצבע שנבחר מחזיר אור או פולט חום?
  • האם התוספות שנבחרו לפרגולה מתאימות לצבע שנבחר?

איך מתבצעת צביעת פרגולה אלומיניום?

יש שתי אופציות למתי ייצבעו את הפרגולה- או לפני ההתקנה וכך עלויות הצביעה יהיו גדולות יותר כיוון שהצביעה תתבצע רק לפריט אחד, רק לפרגולה שלכם, ולא מתקיימת צביעה המונית. האופציה השנייה לתזמון צביעת הפרגולה היא לאחריי ההתקנה, תזמון המבטיח גימור מושלם ומדויק לצבע שתבחרו, שיהיה איכותי מאוד.

חשוב מאוד לבחור את אנשי המקצוע שמבצעים את הפעולה, ולא לעשות זאת בעצמכם, על מנת שבעל המקצוע יוכל לראות אם אכן הצבע מתאים ולא יהרוס את החומר, יישטף בגשם או יתקלף במהירות מהשמש.

מהם היתרונות של פרגולה עשויה אלומיניום?

פרט לנושא הגוונים והעיצוב, לפרגולה שעשויה אלומיניום יש עוד מגוון רחב של יתרונות, בעיקר אם משווים את הפרגולה העשויה מאלומיניום לפרגולה העשויה מעץ. ראשית כל, אין צורך כמעט לבצע שום תהליכים או פעולות של תחזוקה. אם בפרגולה מעץ צריך לבצע טיפול נגד מזיקים, ליטושים, שיופים, צביעות אחת לכמה זמן, פרגולה עשויה אלומיניום לא דורשת את כל ההתעסקות הזו. מכאן אנחנו מבינים כי פרגולה עשויה אלומיניום היא גם חזקה, עמידה בפני מזיקים, עמידה בפני מזג אוויר ולכן מדובר בהשקעה משתלמת במיוחד לאורך זמן. יתרון נוסף של פרגולה אלומיניום הוא בקלות שלה. 

כלומר הרבה יותר קל להתקין אותה ולכן גם לוחות הזמנים שלה קצרים יותר הן בהיבט של התכנון והייצור והן בהיבט של ההתקנה. גם בהיבט של המחיר, פרגולה אלומיניום מגיעה במחירים נוחים וניתן אפילו להתקין פרגולה בהתאמה אישית בדיוק לפי הצרכים שלכם. 

לסיכום, אם אתם רוצים לבלות יותר זמן בחוץ, ליהנות ממזג אוויר נעים, להימנע מחשיפה לקרני השמש, פרגולה עשויה מאלומיניום היא בדיוק מה שאתם צריכים. חפשו עוד היום קבלן אלומיניום המתמחה בתכנון, ייצור והתקנה של פרגולות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!