פרגולה אלומיניום חוות דעת

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

פרגולה אלומיניום חוות דעתפרגולה אלומיניום חוות דעת

אם יצא לכם לשמוע על פרגולות אלומיניום הגיע הזמן שתכירו באמת מה זה אומר. כדי לדעת אם פרגולת אלומיניום באמת מתאימה לכם, עליכם לקבל חוות דעת מכמה גורמים רלוונטיים בנושא. מדובר על הוצאה שאינה נמוכה, המחירים יכולים להתחיל מ-1,200 ש"ח עבור מ"ר. המחיר של הפרויקט עצמו מגיע לכמה אלפי שקלים, כאשר מדובר על אלומיניום לרוב המחירים יהיו נמוכים יותר מאשר כל סוגי הפרגולות. ריכזנו לפניכם את כל האינפורמציה הקריטית בשביל הבחירות הבאות שלכם.

 

מהי פרגולת אלומיניום?

פרגולות אלומיניום מעניקות לנו מראה מודרני, ניתן לבחור בפרגולות אלומיניום דמוי עץ או כל חומר אחר. בדרך כלל, פרגולות אלומיניום יהיו עם המחיר הנמוך ביותר. יש סגנונות שונים של פרגולות אלומיניום, היתרון הוא שחומר הגלם הזה מאוד נוח ופשוט לעיצוב. ניתן לעצב בהתאמה אישית את הפרגולה שלכם וההתקנה לא תמיד מחייבת אותנו להיעזר בבעל מקצוע (אם כי כדאי). פרגולה מאלומיניום היא בטיחותית יותר, היא קלה יותר במשקל ונוחה להתקנה.

יש סוגים שונים של פרגולות. פרגולות מקובעות לאדמה היא השיטה המובילה ביותר בתחום. בעצם הפרגולה עומדת על 4 רגליים, והחיבור הוא ישירות לקרקע. פרגולות אלו מתאימות לבתים פרטיים ולחצרות. החיסרון הוא שאתם חייבים קרקע יציבה לכך, במקרה בו אין לכם קרקע יציבה מחירי ההתקנה עולים.

הסוג השני הוא פרגולה תלויה על קיר. הפרגולה נתמכת על קיר אחד (קיר בטון). יש צורך באישור קונסטרוקטור עבור סוג זה של פרגולה כדי לוודא שמשקל הפרגולה מתאים לעומס שהקיר יכול להכיל. ולבסוף, פרגולה צמודה לקיר היא פרגולה אשר נעגן אותה לקיר תומך אחד, בעוד יתר הפינות יהיו מחוברות לקרקע. כמו כן, יש לנו את הבחירה בין פרגולה חשמלית לבין פרגולה סטנדרטית.

פרגולה אלומיניום חוות דעת – מהנדס

האדם הראשון אליו אתם צריכים לפנות לפני שאתם מתקינים את הפרגולה הוא מהנדס או קונסטרוקטור. עליכם לקבל ייעוץ מקצועי מאותו בעל מקצוע וכמובן לקבל את האישור הנדרש. חובה על כל פרגולה להחזיק באישור קונסטרוקטור ולעיתים היתר בניה בהתאם לחוק הפרגולות. המהנדס צריך להגיע פעמיים, לפני תחילת העבודה לצורך תכנון הבנייה. בפעם השניה הוא צריך להגיע בסיום העבודה כדי לתת ביקורת והצהרת מהנדס.

 

פרגולה אלומיניום חוות דעת מפה לאוזן

אם אתם גרים במושב או שלשכנים שלכם יש פרגולות, אנו ממליצים לכם לפנות אליהם כדי להכיר את עולם הפרגולות טוב יותר. ברגע בו אתם מקבלים חוות דעת ממקום אובייקטיבי תוכלו לבחור בצורה יעילה יותר. עליכם לשמוע גם את הטוב וגם את הרע שיש לשכנים ולמכרים שלכם להגיד לכם. ממה שאנחנו רואים יש יתרונות רבים לפרגולות אלומיניום, גם ניתן לראות שלא סתם היא הפרגולה הנמכרת ביותר.

 

פרגולה אלומיניום חוות דעת על בעלי מקצוע

פרגולה אלומיניום חוות דעת היא קריטית, אבל מה שיותר קריטי הוא לקבל חוות דעת דווקא על בעל המקצוע אשר אתם מתכוונים להזמין. יש היום היצע רחב של בעלי מקצוע בתחום, אבל אתם צריכים לבחור קונסטרוקטור אשר עונה על הדרישות המקסימליות של התקנת פרגולה. בחרו בבעל מקצוע בעל רישיון אשר יכול להעביר אתכם בכל התהליך הבירוקרטי של התקנת פרגולה. שימו לב, יש מקרים בהם תהיו חייבים בהיתר בניה (כאשר הפרגולה מהווה חדר לפי ההגדרות בחוק). כאשר אין לכם היתר בניה או אישור קונסטרוקטור אתם עוברים על החוק. קבלו חוות דעת מקצועיות על בעל המקצוע אליו אתם מתכוונים לפנות.

כמה זה עולה לי?

המחיר אותו תשלמו עבור התקנת פרגולה נקבע בהתאם לעובי הקורה, גובה הפרגולה, סוג החיפוי, סוג הפרגולה ועוד. המחיר אותו נשלם עבור פרגולה סטנדרטית ייקבע לפי מ"ר, המחירים בדרך כלל מתחילים מ-350 ש"ח למ"ר. כמו כן, יש לנו מקרים בהם המחיר יהיה גבוה יותר למ"ר כאשר נדרש אישור עבודה בגובה או שימוש באלמנטים יקרים. אם נבחר פרגולה בהתאמה אישית המחיר גם יעלה ויתחיל בסביבות ה-400 ש"ח למ"ר. יהיו בעלי מקצוע אשר יציעו לכם מחיר כולל עבור כל הפרויקט לאחר תכנון הבניה. המחירים נעים בטווח ה-1,000 ש"ח ומעלה, שימו לב האם משתלם לכם לפי חלוקה למ"ר.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!