פרגולה אלומיניום עם סגירת חורף

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

פרגולה אלומיניום עם סגירת חורףפרגולה אלומיניום עם סגירת חורף

אין דבר כיפי יותר מלשבת בחצר לשתות כוס קפה כשבחוץ גשם, אבל מעלייך יש פרגולה שמגנה עלייך מהגשם ועוזרת לך להנות מהחצר גם במזג אוויר פחות נעים. בדיוק בשביל זה המציאו את הפרגולה עם סגירת חורף. למעשה, אם עד לפני מספר שנים רוב הישראלים שהיו מזמינים פרגולה, היו עושים את זה משום שהם רצו הגנה מפני השמש הקופחת, שמש שאיננה בריאה יתר על המידה, היום ישראלים רבים רוצים להנות מפרגולה גם בימי החורף. לפרגולה סגורה יש שתי אופציות- או שהיא תגיע סגורה עם קירות מובנים או שהיא תגיע עם חלונות שאותם יהיה אפשר לסגור ולפתוח לפי הצורך. 

ברגע שאנחנו מתכננים ומשקיעים ברכישה של פרגולה אלומיניום עם סגירה של חורף, אנחנו יכולים להנות משהייה בפרגולה בשעות הפנאי שלנו, לשתות בה את הקפה שלנו, לאפשר לילדים לשחק בחוץ וגם לארח בצורה הרבה יותר נעימה, בכל שעות היום ובכל עונות השנה: בוקר, צהריים וערב, חגים, שבתות, חורף, סתיו, קיץ ואביב. היום ניתן גם להנות מפתרון שנקרא פרגולה אלומיניום עם סגירה חורף שהיא בעצם מצויידת גם במנגנון חשמלי ואז אנחנו יכולים לפתוח לסגור אותה לפי איך שמתאים לנו. הדבר הכי חשוב שאתם בוחרים פרגולה אלומיניום עם סגירת חורף הוא בעצם לבחור קבלן אלומיניום מקצועי שיספק לכם תוצר מרהיב, איכותי, חזק שיחזיק לכם מעמד לאורך שנים רבות. 

על מנת לעשות הכנה מוקדמת לפרגולה אלומיניום סגורה עליכם לדעת מה התקציב שאתם יכולים לשים על הפרגולה, לברר ולבדוק אילו סוגי פרגולות קיימות ומתוכן לבחור את הפרגולה המתאימה לכם ביותר. יש אנשים שצריכים להוציא היתר בנייה לפרגולה בביתם ולכן גם את זה חשוב מאוד לבדוק כדי להימנע ממצבים לא נעימים.

סוגי פרגולות אלומיניום

  • פרגולה קלאסית
  • פרגולה תלויה
  • פרגולה עצמאית

על מנת להתאים את הפרגולה לצרכים והרצונות של הלקוח מומלץ להזמין איש מקצוע.

אלו המקרים בהם תקבלו פטור מקבלת היתר-

  • שטח מקורה ששטחו קטן מ50 מטר רבוע או פחות מרבע השטח הפנוי לבנייה
  • הפרגולה תבנה בתוך קווי הבניין, עד 40 אחוז חריגה

עיצובים לפרגולה סגורה

לאחר שהוחלט על תקציב, סוג של פרגולה והחומר ממנו הפרגולה תהיה עשויה כעת עליכם למצוא את העיצוב המתאים לכם ביותר. לרשותכם מספר רב של אופציות כמו למשל איזה סוג מדרון יהיה לפרגולה (האם היא תהיה מחוברת לקיר אחד של הבניין, תעמוד על עמודים או גם וגם), האם תהיה אופציה להזזה של הגג בצורה אוטומטית וחשמלית, ידנית או ללא הזזה. האם הפרגולה שלכם תהיה בעלת זיגוג שניתן להסיר בעונות החמות או שאולי יהיה לה זיגוג גליוטינה (חלונות שהם בעצם קירות הפרגולה) וכמובן את סוג הגג (האם יהיה גג עם שכבות של PVC, רשתות או שהגג יהיה סגור).

סוגי גגות לפרגולה אלומיניום עם סגירת חורף

ישנם חומרים שונים היכולים להיות קירוי הגג של הפרגולה שלכם, לכל אחד שונה.

הנה הפירוט:

  • קירוי פלרוף – נשמר טוב לאורך זמן
  • קירוי סנגלייז – הכי מומלץ נגד מים
  • קירוי פוליגל מלוחות פוליקרבונט רב שכבתיים
  • קירוי פלסן – חזק ועמיד במיוחד
  • קירוי סנפל – בעל דופן כפול
  • קירוי סנטף מלוחות פוליקרבונט ומסנן UV

מה משפיע על מחיר הפרגולה?

תמחור של פרגולה מתבצע לפי מטר רבוע אותו דורש הלקוח בחנות, יש לא מעט פרמטרים המרכיבים את מחירה של הפרגולה כמו למשל אורך הפרגולה ורוחב הפרגולה ועומק היציאה של הפרגולה מהקיר אליו היא צמודה, עיצוב הפרגולה והאם התקנו עליה תוספות מיוחדות שיכולות להגיע לפי דרישת הלקוח כמו למשל מרזב לניקוז הגשם, תאורה או נקודות חשמל, לצורה של הפרגולה גם יש משמעותית מבחינת המחיר (האם הפרגולה תהיה פרגולת פרגוד, בצורת מנהרות, מצחית, תמיכה, קשת תומכת ועוד).

 

מהם היתרונות של פרגולת אלומיניום עם סגירה חורף?

  1. חוזק ויציבות – האלומיניום היא בעצם מתכת ולכן מדובר בחומר סופר חזק ועמיד לאורך שנים. ההשקעה שלכם בפרגולה כזו תהיה לאורך זמן ותשרת אתכם נאמנה לאורך שנים
  2. גמישות – האלומיניום נחשב לחומר גמיש ולכן ניתן לייצר ממנו איזה סוג פרגולה שאתם רוצים ובאיזו צורה
  3. עמידות – פרגולה עשויה מאלומיניום נחשבת לסופר עמידה הן מפני מזג אוויר והן מפני נזקי הזמן.
  4. תחזוקה אין צורך לבצע שום תהליכי תחזוקה בפרגולה שעשויה מאלומיניום. אין צורך לשמן אותה, לשייף אותה, לצבוע אותה ולכן היא נחשבת לפתרון מצוין עם מינימום מאמץ
  5. מחיר המחיר של פרגולה אלומיניום יחסית נוח בהשוואה לחומרים אחרים והיא מתאימה לכל כיס

לסיכום, אם בא לכם לשדרג את החוויה שלכם באוויר, בחוץ, באזורים הפתוחים שיש אצלכם בבית או הדירה, אם אתם רוצים לאפשר לילדים שלכם לשחק בחוץ לאורך כל ימות השנה, אם חשוב לכם לארח בצורה כייפית ונעימה, פרגולה אלומיניום עשויה מסגירת חורף היא הפתרון המושלם עבורכם

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!