פרגולה מעץ או אלומיניום – מה עדיף?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

ארץ ישראל מדינה שטופת שמש – זה למה כדאי לכם לחשוב טוב על הצללה במרפסת או בגינה שלכם במידה ותרצו לשבת שם לכוס קפה של הבוקר או כשאתם מעוניינים לארח חברים. מה לגבי פרגולה איכותית, חזקה ומעוצבת? זה רעיון נהדר, אלא שאתם צריכים לחשוב טוב בנוגע לחומר ממנה תהיה בנויה הפרגולה שלכם – האם כדאי עץ? או שאולי עדיף אלומיניום? כאן מצאנו מאמר מעמיק על ההבדלים באתר שיפוצים פלוס. תוכלו דרכו לקבל קצת מידע בנוגע ליתרונות והחסרונות של כל חומר, לעשות את החושבים שלכם ולבחור את הפרגולה המתאימה ביותר לבית שלכם!

 

פרגולה מעץ – מתחברים יותר לעוצמה של הטבע

אין ספק שיש סביב רהיטים ופריטים מעץ יוקרה שאין בשום חומר אחר. מבנה שעשוי מעץ משווה אווירה טבעית יותר ומשתלב היטב עם רוב הסביבות בהן הוא נמצא. בדרך כלל, אנשים שיש להם פטיו בבית ובגינה, היינו שהרצפה שלהם עשויה מאריחים או קרשי עץ, יעדיפו לבחור בפרגולה שעשויה מעץ ובכך להשלים את העיצוב המוגמר למקום שיהיה כולו מעץ בצורה אחידה. פרגולות עץ הינן מושלמות במידה ואתם מעוניינים במראה טבעי, מסורתי ויותר סגנון אירופאי או אמריקאי. הם עשויים להיות זולים למדי בהתאם לסוגו ואיכותו של העץ שתבחרו. יש שיבחרו בעץ ארז, מהגוני או אורן.

 

יתרונות של עץ אך לבחור בשיקול דעת

פרגולה מעץ מציעה מראה הטבעי שניתן לשלב בו צמחיה סמוכה, וזה מה שהמון ישראלים עם גינות אוהבים לעשות. ניתן להצמיד צמח מתפס, כמו פסיפלורה או גפן בסמוך כך שהם ישתלבו על גבי הפרגולה ויעניקו מראה מושלם של חיבור עם הטבע.

אמנם, אחד החסרונות הבולטים שיש לפרגולות מעץ זו התחזוקה. השמש החזקה של ישראל יכולה לייבש, להחליש אותם מבפנים ולהרוס אותם אם לא תדאגו לניקיון ספציפי מדי פעם. טרמיטים שמסתובבים בחוץ יכולים להרוס אותו, והצטברות של לחות ונוזלים מגשמים עלולים להוביל לריקבון במיוחד בפינות. קחו בחשבון סדקים שיכולים להופיע עם הזמן וסכנת התמוטטות.

 

למה לבחור פרגולות אלומיניום?

פרגולה מאלומיניום מציעה מראה מודרני וחדשני יותר. הן עשויות להיות יותר יקרות למדי בהשוואה לעץ, אך יחד עם היתרונות כמו עמידות, תחזוקה קלה, חוזק ועוצמה לאורך שנים הן עשויות להיות שוות את זה. פרגולה מאלומיניום עמידה בפני תנאי מזג האוויר שבחוץ. הן לא ירקיבו או יחלידו, והצביעה עליהן יכולה להיות קלה במיוחד בהשוואה לעץ. אלומיניום אינו מתעוות נרקב נסדק לאורך זמן כמו עץ, הוא עמיד בפני אש וטרמיטים והוא לא דורש יותר מדי תשומת לב תחזוקתית.

אם אתם שוקלים להציב בגינת ביתכם פרגולה שתניב לכם צל ומקום נחמד לשבת בו ביום שמשי נעים, הגעתם למקום הנכון. כאן באתר שיפוצים פלוס תוכלו לבחור בפרגולה המתאימה ביותר עבורכם ועבור משפחתכם ולהתקין אותה דרך אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם!

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!