פרגולה צפה מאלומיניום

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

פרגולה צפה מאלומיניוםמתחשק לכם במרפסת ולהנות מהנוף? מה שיכול לבאס את האווירה הוא מזג האוויר, גשמים או שמש קיצונית. כדי שתוכלו לשבת בנוחות במרפסת שלכם בסוף היום הפיתרון עבורכם יהיה פרגולה צפה. פרגולה צפה גם חוסכת במקום, גם לא יקרה וגם פשוטה להתקנה. יש סוגים שונים של פרגולות, אז למה אתם צריכים דווקא פרגולה צפה מאלומיניום? מיד נגלה.

 

מהי פרגולה צפה?

פרגולה צפה היא פתרון הצללה, יש סוגים שונים של פרגולות אך משום מה סוג זה הפופולרי ביותר. פרגולה צפה מאלומיניום מחוברת לקיר באמצעות חיבורים חזקים, ככה שאין צורך ברגליים שיחזיקו את הפרגולה. החיבורים נמצאים בחלק העליון של הפרגולה ככה שלא ניתן לראות אותם כאשר אתם בתוך הפרגולה. פרגולה צפה מאלומיניום מתאימה למרפסות קטנות, או למקרים בהם אתם מעוניינים לחסוך במקום. הבחירה באלומיניום דווקא נובעת מענייני בטיחות, שכן מדובר על חומר גלם קל יחסית. ניתן למצוא פרגולות צפות בכל מיני חנויות, החל מחנויות אשר מתמחות בפרגולות ועד למכירה דרך אתרי אינטרנט בארץ ובעולם. ההמלצה שלנו היא לקבל שירות רק ממקום מקצועי בעל התמחות בפתרונות הצללה. 

למי זה מתאים?

פרגולה צפה מאלומיניום מתאימה לכל מי שיש לו מרפסת או מקום פנוי בחצר. חשוב שהקיר אליו הפרגולה מחוברת יהיה עשוי מבטון. פרגולה צפה מתאימה גם למי שמעוניין לחסוך בעלויות של פרגולות אחרות, ניתן להוסיף סגירה על פרגולה צפה בימי החורף. כמו כן, אם אין לכם את הרצון או המוטיבציה לשמור על תחזוקת הפרגולה אנו ממליצים לכם לבחור דווקא באלומיניום. אלומיניום אינו דורש תחזוקה כמו פרגולה מעץ או ברזל. אם חשוב לכם נראות עיצובית תוכלו לבחור בחיפוי עץ אשר עשוי מאלומיניום.

 

מה היתרונות של פרגולה צפה מאלומיניום?

  • מחיר

    אלומיניום הוא חומר הגלם הכי יעיל במחיר שלו עבור פרגולות. המחירים של פרגולות מעץ או ברזל יהיו יקרים יותר באופן משמעותי. המחיר אותו תשלמו עבור פרגולה צפה מאלומיניום ינועו החל מ-450 ש"ח למ"ר ועד ל-600 ש"ח למ"ר. ישנן גם פרגולות יוקרתיות בהתאמה אישית אשר המחירים שלהן יכולים להתחיל מ-1,000 ש"ח ומעלה. אך כאשר מדובר על פרגולה צפה מאלומיניום בסיסית המחירים הינן אטרקטיביים ונוחים לכל אחד.

  • מקום

    בעוד ששאר סוגי הפרגולות תופסים הרבה מקום בחלל החדר בגלל עובי הקורה, פרגולות צפות חוסכות לכם במקום ומעניקות לכם את אותם פתרונות הצללה של כל פרגולה אחרת. אפשרויות ההתקנה כמעט מתאימות לכל אזור במבנה שלכם כל עוד מדובר על קיר בטון.

  • התקנה 

    התקנת פרגולה צפה מאלומיניום היא מאוד קלה ומהירה, מדובר סך הכל על שניים או ארבעה ברגים חזקים אשר ישמרו על הפרגולה שלכם יציבה. כאשר מדובר על פרגולה על רגליים לעיתים אנחנו צריכים לצקת בטון ברגליים על מנת שנוכל להפוך את הפרגולה ליציבה.  

  • עיצוב

    אלומיניום הוא חומר גלם מאוד נוח לעיצוב, הכי נוח למען האמת. בעוד ששאר חומרי הגלם מאוד מסובכים לעיצוב (מה שמייקר את המחיר באופן משמעותי), אלומיניום מעניק לנו את האפשרות לעצב את הפרגולה בהתאמה אישית איך שנרצה.

המלצות על פרגולה צפה מאלומיניום

ההמלצה שלנו לבחור דווקא בפרגולה צפה מאלומיניום היא בגלל שאלומיניום אינו מחליד ומתאים לכל תנאי מזג האוויר, קיצוניים ככל שיהיו. מלבד לכך, במיוחד כאשר מדובר על בית עם ילדים, ככל שהשטח יותר פתוח במרפסת ככה הם יהיו בטוחים יותר. פרגולה מאלומיניום לרוב תהיה זולה יותר מאשר פרגולה מעץ לטווח הארוך. פרגולה מעץ דורשת תחזוקה שוטפת של תיקונים, צביעות ושימון. מלבד לכסף, קחו בחשבון גם את הזמן שאתם צריכים להשקיע על פרגולה מעץ. הבלאי של פרגולות מעץ ללא תחזוקה הולמת יהיה גבוה מאוד, הצבע ידהה והעץ יתנפח. לכן, ההמלצה של כל בעלי המקצוע היא לבחור בפרגולה מאלומיניום.

 

בעלי מקצוע מנוסים

חוק הפרגולות מחייב אותנו לקבל אישור קונסטרוקטור לצורך התקנת פרגולה. בגלל זה חשוב להיעזר בבעל מקצוע כבר בתחילת הדרך. בחרו בעל מקצוע או חברה אשר יכולה להעניק לכם את האישור הזה באופן מהיר. על המהנדס לבדוק את מיקום ההתקנה לפני ההתקנה ובסיום ההתקנה, רק לאחר מכן תקבלו אישור קונסטרוקטור שהוא חובה על פי חוק.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!