פרגולות קבועות עם סנטף: קירוי לכל מרפסת

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

פרגולות אלומיניום קבועות הן פתרון נהדר עבור מי שמעוניין להוסיף למרפסת שלו אלמנט קירוי קבוע מחומרים קלים (בניגוד לפרגולות עם כיסוי רעפים וכו'). חומרים קלים כגון האלומיניום נכנסים לאחרונה לשוק ההצללה באופן גובר ויש לכך כמה סיבות טובות.

מעבר לכך, השילוב בין פרגולות אלומיניום קבועות לבין קירוי הסנטף מעניק בעצמו כמה יתרונות נוספים: הסנטף הוא כיסוי ייחודי המיוצר בארץ מלוחות פוליקרבונט (למעשה כמה שכבות פלסטיק המחוברות זו לזו). מגוון הצבעים הגדול בהם הוא מגיע מאפשר להשתמש במגוון של צבעים אטומים או שקופים למחצה היוצרים אפקט מרהיב מבלי לפגוע ביכולת ההצללה. מלבד צבעים שונים, יש גרסאות שטוחות יותר וגרסאות שבהן צורת הגל בולטת יותר.

אם מוסיפים לסוגי הסנטף השונים את האפשרויות השונות לעיצוב השלד של הפרגולה, מקבלים מגוון כמעט אינסופי של שילובים ייחודים.

יתרונות נוספים של פרגולה מאלומיניום בשילוב קירוי סנטף:

  1. עם או בלי עמודים – מכיוון שהפרגולה בנויה מחומרים קלים, היא יכולה להישען בקלות על גג קיים או על עמודים במקרה וזקוקים לשטח כיסוי גדול במיוחד. אפשרות אחרת היא ליצור מעין גשר עליון בין שני מבנים צמודים. לדוגמה, אם מדובר בשתי יחידות דיור.
  2. מתאימה גם לעסקים וגם לבתים פרטיים – מכיוון שקל יחסית ליצור הצללה לשטחים בגדלים שונים, השילוב הזה רלוונטי גם לבתים פרטיים וגם לעסקים.
  3. מתאימה הן לחורף והן לקיץ – מכיוון שהסנטף מיוצר כאן בארץ ומתוכנן בהתאם לאקלים המקומי, הוא מעניק פתרון הן לשמש החזקה בקיץ והן לגשם והרטיבות של החורף.
  4. קלה לתחזוקה – כמו לוחות דומים, גם לוחות הסנטף מאוד קל לתחזוקה מכיוון שהוא דוחה את הלכלוך הקשה יותר שעלול לפגוע בכיסויים מסוגים אחרים כדוגמת במבוק. לכן, התחזוקה השוטפת דורשת לרוב רק ניקוי יבש של אבק, עלים נושרים וכו'.
  5. גם חסימה של הפרגולה מהצדדים קלה יותר מאי פעם – כאשר מתקינים את הפרגולה בזווית ישרה, אפשר בקלות לסגור את הצדדים או השטח הקדמי באמצעות סוככי מסך או פתרונות אחרים וליצור סגירה הרמטית. זאת בניגוד לפרגולות אחרות שהתשתית והשלדה שלהן לא תמיד מתאימות למטרה זו או שהסגירה שנוצרת היא חלקית בלבד.
  6. קל להוסיף חיווט לתאורה וכו' – מכיוון שהפרגולה עשויה מחומרים קלים, למרות שהיא בעצמה לא חשמלית, קל יחסית להעביר בחלק הפנימי שלה חוטי חשמל באופן מוגן כדי להוסיף תאורה פנימית, מלכודות יתושים וכו'.

התקנה מקצועית

יש להדגיש כי למרות שפרגולות אלומיניום מוגדרות לרוב כתוספת מבנייה קלה, מדובר בפרגולה שיש להתקין אותה באופן מקצועי על ידי אנשי מקצוע המיומנים בכך. מלבד זאת, יש לאשר את יציבות הפרגולה באמצעות חוות דעת של מהנדס ולשלוח אותה לוועדה המקומית לתכנון ובנייה.

אם עד כה התלבטתם בין התקנה של פרגולות קבועות לבין פתרונות אחרים, חשוב שתדעו כי פרגולות האלומיניום המודרניות בשילוב של סנטף או חומרים דומים מספקות מספר יתרונות משמעותיים. לדוגמה, שטח כיסוי כמעט בלתי מוגבל, עמידות גבוהה ובעיקר עיצוב שקשה מאוד להתחרות באלגנטיות שלו.

 

 

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!