צביעת קירות פנים בהתאמה לצבע הפרגולה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אף אחד מאיתנו לא דמיין בתחילת שנת 2020 את כמות השעות שנשהה בבית. בעקבות זאת, התעורר הביקוש לשינוי מראה הבית, באופן שיתאים לשהות ממושכת וגם יצור אווירה מרגיעה ונינוחה יותר. כך תעשו זאת על ידי צביעת קירות פנים.

לפני שתיגשו למלאכת הצביעה

כדי שהצבע יוכל להתקבל באופן אחיד ואיכותי, מומלץ להתעדכן לפני כן לגבי טכניקת הצביעה הרצויה וסוג הרולר או המברשות שבהם כדאי להשתמש. בנוסף, זכרו שצביעת הקיר אמורה לענות על צרכים חשובים כמו התאמה לריהוט הקיים ולאווירה שתבקשו לקבל, לא רק לצבוע לשם היופי. אם אתם מרגישים שאין לכם אפשרות לבצע לבד את המלאכה מפאת מחסור בזמן או מיומנות, תוכלו להזמין צבעי מקצועי ואף להתייעץ איתו לגבי הצבע והטקסטורה המתאימים.

freepik

קיר משולשים בצמוד לפרגולה מאלומניום– כך תעשו זאת נכון

אחד הטרנדים הבולטים ביותר של השנה הוא יצירת קיר משולשים ובחיירת קבלן צביעת דירות מאתר המרכז לצביעת דירות , שלוקח את הצורה הגיאומטרית החביבה והופך אותה לפטרן מודרני, ססגוני ומרשים במיוחד על הבטון הביתי. את המשולשים תמצאו בסלונים מודרניים ופינות האוכל, בחדרי הילדים כמשולש או כ"הר", בחדרי השינה המעוצבים בהשראת מלון מפנק. תוכלו ליצור טון וסגנון אישיים על הקיר ובתקציב נמוך למדי. כל שתצטרכו הם: פחיות צבע בגוונים הרצויים, מברשת, שבלונה או מסקנטייפ וכמובן עיפרון.

שימו לב שהמשולשים מתמקמים בפינה או במרכז בצורה לא עמוסה מידי. קיר שכולו משולשים עשוי להרגיש קלסטרופובי ולכן זה צריך להתקבל במינון עדין. כעת הדביקו את השבלונה או צרו משולשים באמצעות מסקנטייפ וסרגל ושרטטו את הגבול עם עיפרון.

קיר פסים – מראה מעניין לקיר המשמים

אפשר להפוך את הקיר שלכם לייחודי יותר על ידי צבעי, על ידי סימון פסים סימטריים אחידים לאורכו. כל שתצטרכו הוא מטר מדידה לסימון רוחב הפסים, עיפרון ונייר דבק להדבקה על סימוני העיפרון. את נייר הדבק אגב, כדאי להדביק מספר פעמים לפני כן על מגבת, כדי להחליש את הדבק ולמנוע ממנו לקלף את הקיר עם סיום הצביעה. כעת צבעו ודאגו להסיר את נייר הדבק לפני ייבוש מלא כדי למנוע קילוף. לאחר מכן תוכלו להמתין לייבוש מלא וליישם שכבה נוספת.

צביעת קיר פנימי יחיד

קירות הפנים לא חייבים להישאר לבנים ואחד מהם או יותר יוכלו להתחדש בצבע אחר, מה שמעניק לחלל שוני מקצה לקצה בתחושה ובמראה. תוכלו לבחור במגוון רחב של צבעים מעניינים, כאשר טכנולוגיית הצבע המומלצת היא זו שדוחה לכלוך ואבק, נוחה למריחה וכמובן עמידה לטווח ארוך. את הצביעה עצמה מומלץ לבצע רק לאחר כיסוי מלא של הרצפות והפאנלים. אם אין לכם צורך בצביעת קיר סמוך או תקרת החדר, מומלץ להשתמש בנייר שבק שהוחלש כדי להפריד בין הקיר הנצבע ליתר הקירות והתקרה. יש למרוח שכבת בסיס על הקיר ולאחר הייבוש להתחיל בצביעת הצורות הנבחרת, עד לקבלת המראה החדיש והמעניין שביקשתם ליצור.

למציאת צבעי מקצועי לחץ כאן

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!