צבעי שיש אבן קיסר תהליך היווצרות האבן מרכיבי האבן

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

צבעי שיש אבן קיסר

כשנסביר על גווני צבע של צבעי שיש  אבן קיסר, נאמר קודם שבעצם מדובר בעצם על אבן שמיוצרת מחומרי גלם שעשויים מקוורץ טבעי בתהליכי חימום ודחיסה שיוצרים משטחים מרהיבים ונעימים למגע, ומכאן גם מגיעים צבעי שיש אבן קיסר בגוונים נדירים ובגימור מרהיב שניתן לראות מכל זווית שמביטים. יש לקחת בחשבון את צרכי המטבח שלנו ולבחון לאיזה צורך בדיוק אנחנו צריכים את השיש, כי הכל תלוי במה הצורך ואיזה שימוש יעשה בו, כי יתכן שיש מסוים שלא יתאים למשל להנחת משטחים חמים ושיש אחר לא יתאים לחיתוך בשר וירקות בישירות על המשטח. שיש אבן קיסר יספק לכם צורך זה.

תהליך היווצרות האבן

צבעי שיש אבן קיסר מגיעים באינספור גוונים וצבעים זאת בעקבות תהליך היווצרות טבעית לחלוטין ללא שום התערבות יד אנושית, דבר אשר מוסיף לאותנטיות וחוזקת האבן. כמו שאומרים-הכל טבעי, ובהתאמה אישית ומלאה תוכלו למצוא את הגוון שהכי תואם לעיצוב המטבח שלכם שישתלב נהדר בחלל הבית. קטלוג הצבעים שלנו עשיר ומגוון ותוכלו למצוא בכל צבעי שיש אבן קיסר את מה שהכי תואם להעדפתכם. יש שאוהבים לבחור סוג שיש זה גם לחרי אמבטיות כדי להוסיף לעיצוב ולטעם האישי שכן מדובר באופציה נהדרת להוספת מראה יוקרתי פי כמה, ממש כמו התחושה להיות בתוך מלון יוקרתי אצלכם בתוך הבית. אנשי השירות והמכירות שלנו ייעצו בכל שאלה ללא שום התחייבות מצידכם, אבל מצדנו כן נתחייב לשירות מעולה ומספק עד ליום ההתקנה וגם לאחריו. 

מרכיבי האבן

אם ניכנס קצת לעומק העניין של מרכיבי האבן, מדובר על אבן שמיוצרת מ-90 אחוז לערך של קוורץ שהוא בעצם מינרל טבעי, וכמות קטנה של פיגמנטים ופולימרים. נציין שמשטחים אלו עמידים מאוד בפני כתמים סדקים והצטברות לכלוך. קוורץ נחשב לאחד החומרים החזקים בטבע ומכאן נובע עניין החוזק של האבן, נחזור ונדגיש שצבעי שיש אבן קיסר הם טבעיים לחלוטין ומצד הייצור לא נעשית שום פעולה מעבר להברקה וליטוש לרמת מוצר מוגמר. 

למידע נוסף היכנסו לאתר שלנו https://aven-s.co.il

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!