קניית פסולת ברזל ומתכת

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

סילוק ורכישה של פסולת ברזל ומתכת היא דאגה גוברת במדינות רבות. חשוב לדעת מה ההבדל בין השניים כי יש להם השלכות שונות על השוק. מצד אחד יש פינוי של פסולת ברזל ומתכת, כלומר חומרים אלו מוכנסים למזבלות או למשרפות. מצד שני, יש רכישה של פסולת ברזל ומתכת, כלומר חומרים אלו ממוחזרים למוצרים חדשים. תהליך המיחזור עשוי להיות יקר במקרים מסוימים, אך הוא גם מייצר תוצרי לוואי פחות מזיקים מאשר שריפה או הטמנה. לרכישת פסולת ברזל ומתכת יש גם יתרונות סביבתיים מכיוון שהיא מונעת ייצור נוסף של חומרים חדשים מכרייה ושריפת דלקים מאובנים.

פסולת מתכת

בעבר, פסולת מתכת הושלך למזבלות. עם זאת, לא מדובר בפתרון בר קיימא מכיוון שהתהליך עלול ליצור חומרים רעילים המזהמים את הקרקע והמים. על מנת למצוא פתרון יעיל וידידותי יותר לסביבה, ערים רבות החלו למחזר את פסולת המתכת שלהן על ידי חברות מיחזור. תהליך מיחזור פסולת ברזל ומתכת כולל הפרדת ברזל ופלדה ממתכות אחרות כמו נחושת ואלומיניום. לאחר מכן, החברה ממיסה את המתכות הללו למוטות או למטילים לפני המסתן עוד יותר למוצרים שונים כמו חוטי פלדה או גיליון מתכת. פינוי פסולת ברזל ומתכת הוא נושא שכיח ברוב האזורים העירוניים. עם הגידול באוכלוסייה, גדל גם מספר גרוטאות המתכות.

לחלק מהאנשים לא נותר אלא לזרוק את גרוטאות המתכות שלהם על הקרקע או בשטחים פתוחים. זה גורם לבעיות סביבתיות חמורות ועלול להוביל לסכנות בריאותיות לבני אדם. תהליך המיחזור של שאריות אלו עשוי להיות קשה מכיוון שלעתים קרובות חומרים אלו מעורבבים יחד, מה שמקשה על הפרדתן. לאחר שימוש בפריט, לרוב הוא מושלך או ממוחזר. אבל מה קורה למתכות שנותרו מאחור? תהליך המיחזור אינו פשוט כפי שניתן לחשוב. פינוי פסולת ורכישת פסולת ברזל ומתכת הם נושאים חשובים שיש להתייחס אליהם על מנת לוודא טיפול נכון.

פסולת ברזל ומתכת היא בעיה עצומה שהולכת ומתגברת מיום ליום. אומרים שכמות הפסולת הברזל והמתכת שנוצרת בארה"ב לבדה גדלה ב-40% מאז 2005. הסיבה העיקרית לכך היא חוסר המודעות לגבי מה ניתן לעשות עם החומרים הללו. זה הוביל לכך שהרבה אנשים זורקים אותם בלי לחשוב איך אפשר למחזר אותם או לעשות בהם שימוש חוזר. פינוי ורכישת פסולת ברזל ומתכת רק יגדלו בשנים הקרובות ולכן חשוב למצוא דרכים לצמצם עד כמה שניתן.

סילוק של פסולת ברזל

פסולת ברזל ומתכת היא נושא מרכזי בארצות הברית. ההערכה היא שכמעט שליש מכלל פסולת הברזל והמתכת הנוצרת בארץ מושלכת למזבלות. סילוק פסולת ברזל ומתכת יכול להיות מאתגר מסיבות רבות, כולל היעדר תשתית מתאימה, עלויות גבוהות וזמינות מוגבלת של משאבים. סילוק של פסולת ברזל ומתכת יכולה להיעשות באמצעות מיחזור, שימוש חוזר או סילוק. מיחזור כרוך בהמסת מתכות כדי לחלץ את חומרי הגלם שלהן לשימוש חוזר בייצור מוצרים חדשים. שימוש חוזר כרוך בשימוש חוזר בחומרים קיימים למטרה שונה מזו שתוכננה במקור. סילוק כולל הטמנה או שרפת החומר עם שחזור אנרגיה כאופציה.

לפרטים נוספים מוזמנים לבקר באתר שלנו בכתובת: eliyahu-recycle.co.il

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!