שער לבית פרטי

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אין צורך בימינו להסביר את חשיבות השער שאנחנו זקוקים לו בכל מקום אבל עדיין לא מובן מאליו למה שער לבית פרטי דורש הקפדה על כמה עקרונות. מדובר בשער שיש לו תפקיד חשוב לשמור על הרכוש ועל האנשים אולם מכיוון שהוא נמצא במקום שיש בו אנשים וילדים שעוסקים כל הזמן בפעילות סביבו, הוא חייב להיות גם נוח לתפעול ולתחזוקה אבל גם בטיחותי מאוד. היו יותר מדי מקרים של תאונות עם שערים כאלה ולכן בחירה נכונה של השער והמתקין היא קריטית.

חשיבות הבחירה של השער

שערים פרטיים הם שערים שאנחנו יכולים לקבוע מי יתקין וסומכים על היצרן ועל אנשי המקצוע ולכן כדאי מאוד לדעת ולברר כמה פרטים לפני כן. מומלץ לעשות סקר שווקים לא רק למחירים אלא גם לחומרים שמהם עשוי שער לבית פרטי ומהם המנגנונים והדגמים שמוצעים לכם על ידי המתקינים. יש כאלה שיתאימו לכם יותר בגלל מבנה הבית והחצר ויש כאלה שלמרות שהם נהדרים ותאהבו אותם השיקול העיקרי יהיה בטיחות ולא רק ביטחון.

צילום:freepik

סוגי השערים

ככלל, שערים מתחלקים לשניים – שערים חשמליים ושערים ללא מנגנון כזה. בתוך הקטגוריות האלה השערים יכולים להתחלק לדגמים שונים שנפתחים בצורות אחרות, ואת זה קובעים הן על פי השטח עצמו ומפרט הבית והן על פי הצרכים שלכם. אם יש לכם מספיק שטח כדי לפתוח שער לרווחה בתנועה מלאה או שתצטרכו להסתפק בשער שנפתח על ידי תנועה על מסילה. כל דגם כזה דורש היערכות אחרת לגמרי ולא רק משתנה לפי מחירו.

שערים לבית ללא חניה

שערים קטנים לבית שמותקנים בקצה השביל הם בדרך כלל הנוחים והפשוטים ביותר להתקנה משום שאינם דורשים התקנה מורכבת שכוללת גם את שטח החניה. במקרים כאלה אפשר להסתפק בשער רגיל שאפשר לנעול אותו ידנית או חשמלית, להוסיף אינטרקום ובמקרים מסוימים גם מצלמת בטיחות. הכל תלוי בתכנון השטח ועד כמה תוכלו ותצטרכו את המורכבות החשמלית. שערים כאלה עשויים בדרך כלל ממתכת, אלומיניום איכותי ומפורזל לפי הזמנה.

שערים לחניה

שערים לחניה ניתן למצוא באתר המרכז הישראלי למסגרות הם מורכבים וגדולים יותר וכמובן כבדים. כאן נכנס שיקול הבטיחות משום שילדים מתרוצצים לפני ואחרי השער, נוטים לטפס עליו ולשחק בו ולכן עליכם לוודא שהשער בנוי בטיחותית. מכיוון ששערים כאלה עשויים מתכת כבדה בדרך כלל, עליכם לוודא שמי שמתקין אותם מייצר אותם מחומרים תקניים וגם עושה את ההתקנה בצורה מוסמכת ומקצועית כדי שלא יהיו תאונות ותקלות כלשהו בפתיחה ובסגירה של השער.

בחירת המתקין

זהו השיקול הקריטי ביותר – בחירת מי שיתקין לכם את השער. ודאו שהוא עושה זאת לאחר שצבר ניסיון רב בעבודות דומות ויש לו תיק עבודות להדגים לכם. בדקו את תו תקן האיכות שיש לו כדי לוודא שהשער בנוי היטב מחומרים איכותיים וההתקנה עצמה נעשית כחוק ולפי כל התקנים המחמירים.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

אז מה היה לנו בכתבה:
אהבתם? זה הזמן לשתף את המאמר!
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!